Tajemnica Trójkąta Bermudzkiego
Podczas poszukiwań zaginionego frachtowca Sknerus i chłopcy zostają wyrzuceni na wyspę przeklętych wodorostów pełną zaginionych okrętów! Zostają pochwyceni przez obszarpanych rozbitków i są prześladowani przez okropnego wodorostowego potwora, mającego chrapkę na Sknerusa! Sknerus musi przejąć dowodzenie nad rozbitkami, aby ocalić misję. Stoi mu na drodze obecny dowódca, kapitan Bounty, brutalny korsarz, który nie wierzy w ucieczkę.