Prowadź
Decyzja ordynatora szokuje pracowników szpitala. Owen i Cristina szukają porozumienia. April zmaga się z nową rolą. Rezydenci przystępują do pierwszych samodzielnych operacji. Szybko przekonują się, że nawet rutynowe zabiegi bywają nieprzewidywalne.