Zaplątani
Olaf rozpuszcza włosy fantazji w tej imponującej i pomysłowej opowieści o uwielbianym filmie Disneya z 2010 roku „Zaplątani”. Bałwanek przedstawia Roszpunkę i wiele innych postaci. Nikt mu nie dorówna, kiedy wciela się w rolę Flynna Rajtara! A na dokładkę Olaf pojawi się też jako Matka Gertruda.
Olaf rozpuszcza włosy fantazji w tej imponującej i pomysłowej opowieści o uwielbianym filmie Disneya z 2010 roku „Zaplątani”. Bałwanek przedstawia Roszpunkę i wiele innych postaci. Nikt mu nie dorówna, kiedy wciela się w rolę Flynna Rajtara! A na dokładkę Olaf pojawi się też jako Matka Gertruda. Jest mnóstwo akcji, mnóstwo snów i pokaz lampionów na nocnym niebie, który sprawi, że w końcu zobaczysz światło.