Tarzan 2: Początek legendy
Zanim został królem dżungli, Tarzan był fajtłapą, któremu bardzo zależało, żeby się nie wyróżniać. Gdy przez głupi błąd naraził całą rodzinę na poważne niebezpieczeństwo, postanowił, że dla ich dobra odejdzie.