Teen Beach 2
Kilka miesięcy po powrocie Mack i Brady'ego z letniej przygody, która przeniosła ich do plażowego filmu „Wet Side Story” z lat 60., bohaterów w świecie realnym odwiedzają ich nowo poznani towarzysze z wybrzeża. Wiedząc z pierwszej ręki, że świat rzeczywisty i filmowy nie przenikają się, ekipa musi szybko opracować plan, aby wszyscy wrócili do swojego filmowego świata, nim kurtyna zapadnie.
Kilka miesięcy po powrocie Macka i Brady'ego z letniej przygody, która przeniosła ich do ulubionego, plażowego filmu Brady'ego z lat 60., „Wet Side Story”, niespodziewanie odwiedzają ich Lela, Tanner i ich inni nowo poznani kumple surferzy i motocykliści. Wiedząc, że świat rzeczywisty i filmowy nie przenikają się, Mack, Brady i wszyscy ich przyjaciele z „Wet Side Story” muszą szybko opracować plan wykorzystania magii naszyjnika Leli, aby wszyscy mogli wrócić do ich filmowego świata, nim będzie za późno.