Dom nocny
Beth wstrząśnięta nagłą śmiercią męża, mieszka osamotniona w zbudowanym przez niego domu nad jeziorem. Wkrótce zaczynają dręczyć ją niepokojące wizje nawiedzającej dom i wzywającej ją uwodzicielsko widmowej istoty. Beth zaczyna przekopywać rzeczy męża w poszukiwaniu sensownego wyjaśnienia.
Beth jest wstrząśnięta nagłą śmiercią męża, mieszka osamotniona w zbudowanym przez niego domu nad jeziorem. Robi wszystko, żeby zachować spokój, ale dręczą ją koszmary – niepokojące wizje nawiedzającej dom i wzywającej ją uwodzicielsko widmowej istoty. Wbrew radom przyjaciół Beth zaczyna przekopywać rzeczy męża w poszukiwaniu sensownego wyjaśnienia. W efekcie odkrywa szereg dziwnych, szokujących sekretów – klucz do zagadki, którą postanawia za wszelką cenę rozwiązać.