Ten pierwszy raz
Drew Barrymore olśniewa w tej komedii romantycznej jako kujonowata reporterka, która pracuje pod przykrywką w szkole średniej i ponownie przeżywa swoje trudne lata dojrzewania, ale po raz pierwszy znajduje miłość.