Teoria chaosu
Daisy staje w obronie Nieludzi, gdy na jaw wychodzi szokująca prawda o jednym z największych wrogów T.A.R.C.Z.Y.
Daisy staje w obronie Nieludzi, gdy na jaw wychodzi szokująca prawda o jednym z największych wrogów T.A.R.C.Z.Y. Tymczasem Fitz pomaga Simmons zdobyć informacje, które mogą umożliwić ponowne otwarcie portalu.