Bańkor
Nino nie zdołał przekonać ojca Adriena do zorganizowania urodzinowego przyjęcia dla swojego najlepszego przyjaciela. Rozczarowany tym zostaje zakumizowany przez Władcę Ciem. Teraz jako Bańkor powoduje, że dorośli znikają. Czy Biedronka i Czarny Kot unikną jego baniek?