Przyjaciele wyruszają w heroiczny walentynkowy tour po barach.
Nowo otwarty w okolicy bar staje się ostatnim punktem walentynkowej włóczęgi Nicka po pubach. Tymczasem Jess i Ryan po pijaku zastanawiają się nad przyszłością swojego związku, Trener w kółko spotyka tę samą kobietę, a Schmidt próbuje wpasować się do świata polityki.