The Dakota Entrapment Tapes
W sennym miasteczku w Dakocie Północnej, gdzie wskaźnik przestępczości jest tak niski, że mieszkańcy często nie zamykają drzwi, w maju 2014 roku w tajemniczych okolicznościach znika 20-letni student, Andrew Sadek, a prawie dwa miesiące później zostaje znalezione jego ciało. Jednak rodzice i znajomi Andrew nie wiedzą, że na kilka miesięcy przed śmiercią chłopak został zmuszony, aby zostać informatorem agresywnej policyjnej jednostki do zadań specjalnych.