Ucieczka
W 2017 r. młoda Patricia Aguilar znika z domu i tygodniami nie daje znaku życia. Gdy jej rodzice znajdują materiały ezoteryczne w jej pokoju, zaczynają podejrzewać, że została uprowadzona przez sektę, lecz rzeczywistość przekracza ich najgorsze oczekiwania. Patricia wyjechała do Peru, by wyjść za guru ukrywającego się pod pseudonimem „Książę Gurdżijew”, który zwerbował ją przez Internet do swej seksualnej sekty. Rodzina rozpoczyna śledztwo i kampanię w mediach społecznościowych w Hiszpanii i Peru i nie ustanie w wysiłkach, dopóki nie odzyska córki, mimo że Patricia wyrzeka się ich prywatnie i publicznie.