The Following Year
W dystopijnej przyszłości farmer otrzymuje klona ważnej dla niego osoby z przeszłości, która zmarła wiele lat temu w tragicznych okolicznościach. Jednak wkrótce po tym, gdy klon poznaje ich wspólną przeszłość, natrafia na przesłanki, które każą mu wątpić w historię farmera.