Złodziej klejnotów
Film dokumentalny o rabującym banki nastoletnim złodzieju z Omahy w stanie Nebraska, Geraldzie Blanchardzie, który zorganizował ponoć najbardziej wyrafinowany napad wszech czasów — kradzież austriackiego klejnotu koronnego, „Gwiazdy Sisi”. Gerald Blanchard opowiada swoją historię razem z matką i dwoma kanadyjskimi policjantami, którzy go złapali.