Figle-migle
Po zakończeniu obchodów świątecznych Scott i jego rodzina wciela w życie plan dotyczący przyszłości Bieguna Północnego i mianuje Cala kolejnym Mikołajem. Carol i Sandra przyjmują nowe role, podczas gdy Calvinowie przekształcają Biegun Północny w firmę rodzinną. Tymczasem Betty boi się wychodzić, gdy fanatyk Świętego Mikołaja przypadkowo uwalnia Złego Mikołaja.
Gdy świąteczny nastrój osiągnął poziom najwyższy w historii, Scott skupia się na przyszłości Bieguna Północnego. W osiemnaste urodziny Cala, Scott mianuje go Mikołajem. Carol i elfy podchodzą sceptycznie do dokonanego przez Scotta wyboru. Betty przeciwstawia się, gdy nadchodzi jej kolej, aby wziąć udział w Figlach-miglach. Carol formalizuje swoją pozycję obrońcy elfów, a Sandrze powierzono opiekę nad wszystkimi zwierzętami z Bieguna Północnego. Tymczasem fanatyk Świętego Mikołaja, Kris Moreno, przypadkowo uwalnia od dawna uśpionego Złego Mikołaja.