Medalion
Podczas podróży na weselny weekend na Long Island Robin i Barney odkrywają szokujący rodzinny sekret.
Podczas podróży na weselny weekend na Long Island Robin i Barney odkrywają szokujący rodzinny sekret. Tymczasem Marshall znajduje w Internecie coś, co zmienia bieg jego powrotnej podróży na wschód, a Lily rozmawia z Tedem na temat jego uczuć do Robin.