The Moonshine War
Po rozbiciu kartelu narkotykowego z Miami szeryf federalny Raylan Givens ściga swojego przeciwnika, Boyda Crowdera, który jednak okazuje się sprzymierzeńcem. Tymczasem śledztwo w sprawie molestowania nastolatki przez przestępcę seksualnego Jimmy'ego Earla Deana doprowadza Raylana do konfrontacji ze starym wrogiem rodziny Givensów i szefową lokalnej rodziny przestępczej, Mags Bennett.