The Mouseketeers at Walt Disney World
Muszkieterowie z Nowego Klubu Myszki Miki przybywają do Walt Disney World, aby zrobić przedstawienie na żywo. Będąc tam, mają również nadzieję, że będą mogli cieszyć się rekreacyjnymi aspektami Magicznego Królestwa, jednak wraz z odkrywaniem posiadłości pojawia się szereg problemów.