Paczka
Od otrzymania tajemniczej „przesyłki” w postaci głośnego hałasu w nocy i przeżartego larwami truchła cywety, życie Wulan i jej rodziny nie jest już takie samo. W Bogorze Esa obserwuje, jak pan Bondan zostaje zaatakowany przez niewidzialną siłę. Czy te zdarzenia są powiązane?
Pewnej nocy Wulan budzi się przez hałas na dachu. Następnego ranka znajduje tam przeżarte larwami truchło cywety. Ten ciąg wydarzeń rozpoczyna zmiany w życiu Wulan i jej dobrze sytuowanej rodziny. Wisnu, młodszy brat Wulan, podejrzewa, że padli ofiarą klątwy, do czego Wulan podchodzi sceptycznie. W międzyczasie pani Astuti, matka Wulan, wciąż jest przytłoczona odwołanym kilka miesięcy wcześniej ślubem córki. Dziewczyna zauważa to i zaczyna odczuwać wyrzuty sumienia. Dopiero ojciec, pan Ahmad, jest w stanie podnieść ją na duchu. Tymczasem w Bogorze Esa bezradnie obserwuje jak pan Bondan zostaje zaatakowany przez niewidzialną siłę. Czy jest jakiś związek między tym, co spotkało Esę i Wulan?