Transporter
Świat najemnego doręczyciela wywraca się do góry nogami, gdy przesyłką, którą transportuje, okazuje się być piękną, zakneblowaną kobietą.
Frank Martin (Jason Statham) jest najlepszy w tym, co robi: transportuje niebezpieczne lub nielegalne towary bez zadawania pytań. Jednak jego ostatnia przesyłka, piękna młoda kobieta porwana przez międzynarodowych handlarzy niewolników, wprowadza śmiertelne komplikacje. Teraz Frank musi wejść na najwyższe obroty w nieustającej, pełnej akcji bitwie, w której stawką jest jego cenny ładunek i własne życie.