Puchar Indyka
Jim wpada w szał na torze do kręgli, podczas gdy Cheryl i ich goście czekają na niego z kolacją.
Cheryl przygotowuje kolację z okazji Święta Dziękczynienia, ale Andy i Jim wychodzą przed posiłkiem na turniej kręglarski. Przed powrotem do domu Jim postanawia jeszcze obejrzeć mecz futbolu, przez co Cheryl i ich goście muszą czekać na rozpoczęcie kolacji.