The Wrong Stuff
Gdy w tajemniczych okolicznościach w symulatorze ginie astronauta przygotowujący się do misji na Marsa, Castle i Beckett w ramach śledztwa sami wkładają kombinezony kosmiczne.
Gdy w tajemniczych okolicznościach w symulatorze ginie astronauta przygotowujący się do misji na Marsa, Castle i Beckett w ramach śledztwa sami wkładają kombinezony kosmiczne. Sprawa przybiera nieoczekiwany obrót, gdy para detektywów ustala, że konstrukcja symulatora całkowicie wyklucza możliwość popełnienia zbrodni przez osoby trzecie.