Na cienkim lodzie
Podczas gdy arktyczny front atmosferyczny i burza lodowa nadal sieją spustoszenie w Austin, Tommy, Gilian i T.K. ruszają na ratunek młodemu chłopakowi, który wpadł do zamarzniętego stawu. Judd i Mateo zaciekle pracują, by pomóc uwięzionemu Paulowi, natomiast Owen podejmuje drastyczne środki, aby uratować mężczyznę dźgniętego nożem i pozostawionego na pewną śmierć w zaśnieżonej wsi na wzgórzach.