Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
Timmy i przyjaciele z przedszkola po raz pierwszy wyjeżdżają nad morze. Wspaniała zabawa na plaży zostaje przerwana, gdy ukochany miś Timmy'ego i pasażer na gapę, Bumpy, zostaje porwany przez morze na tratwie. Miejmy nadzieję, że dzielny Timmy uratuje sytuację.