To wszystko się zaraz zawali
Zespół ląduje w środku awantury rodzinnej. Bailey i Carina odwiedzają incognito ośrodek doradztwa antyaborcyjnego. Travis przygotowuje się z Eli do przenosin do miejskiego ratusza.