Tolkien
Tolkien opowiada o latach kształtowania się osieroconego pisarza, który znajduje przyjaźń, miłość i inspirację artystyczną w grupie szkolnych wyrzutków.
Tolkien opowiada o latach kształtowania się osieroconego pisarza, który znajduje przyjaźń, miłość i inspirację artystyczną w grupie szkolnych wyrzutków. Prowadzi go to do wybuchu I wojny światowej, która grozi rozerwaniem „wspólnoty”. Wszystkie te doświadczenia zainspirowały Tolkiena do napisania jego słynnych powieści o Śródziemiu.