Tough Boats: Journey Down the Nile
Ponad 400-kilometrowa trzydniowa podróż przez las deszczowy Amazonii, kończąca się spotkaniem z różowymi delfinami rzecznymi. Ucząc się od miejscowych w Arktyce, 18-osobowa załoga podejmuje wyczerpujące działania połowowe. Inne odcinki przedstawiają rejs parowcem po Nilu, eksplorację Wielkich Jezior oraz autentyczną podróż po Tanzanii i Filipinach.