Korek / Pora spać / Dzień sportu / Badanie wzroku
Babcia i Dziadek Świnka zaprosili rodzinę Peppy na obiad. Po drodze Peppa, George, Mama i Tata Świnka napotykają straszny korek. Do czasu podania obiadu nadal nie docierają na miejsce, więc Dziadek Świnka postanawia dowieźć im jedzenie w taczce. Pysznego jedzenia wystarcza dla wszystkich w korku. / Nadeszła już pora spania. Jednak Peppa i George bawią się na podwórku troszeczkę dłużej...
Babcia i Dziadek Świnka zaprosili rodzinę Peppy na obiad. Po drodze Peppa, George, Mama i Tata Świnka napotykają straszny korek. Do czasu podania obiadu nadal nie docierają na miejsce, więc Dziadek Świnka postanawia dowieźć im jedzenie w taczce. Pysznego jedzenia wystarcza dla wszystkich w korku. / Nadeszła już pora spania. Jednak Peppa i George bawią się na podwórku troszeczkę dłużej. Potem wracają, żeby się wykąpać. Myją zęby i idą do łóżka, a Tata Świnka czyta im bajkę. Szybko zasypiają. Mama Świnka razem z Tatą Świnką wreszcie siadają, aby pooglądać telewizję. Był to jednak długi dzień i sami są bardzo śpiący. / Dziś jest Dzień Sportu w przedszkolu Peppy. Przygotowano wiele ciekawych atrakcji, takich jak biegi, skoki czy przeciąganie liny. Tata Świnka mówi, że nie liczy się wynik, tylko sam fakt wzięcia udziału. Peppa zgadza się z nim, ale i tak marzy jej się nagroda. / Przyjaciel Peppy, Pedro Kucyk, nosi okulary. Peppa zastanawia się, czy też nie potrzebuje okularów, więc Mama Świnka zabiera ją do okulisty na badanie wzroku. Peppa nie jest zadowolona z faktu, że jej wzrok jest bez zarzutu. Może jednak nosić cudowne okulary słoneczne.