Oszustwo
Intryga Emily się rozwija. Napięcie między Victorią i jej rodziną rośnie. Pamięć Lydii budzi niepokój Graysonów. Przyjaciółka zaczyna grać nieuczciwie.
Stosunki Victorii z rodziną wciąż się pogarszają. Wspomnienia Lydii mogą przysporzyć problemów Graysonom. Nowo przybyła znajoma Emily ma wątpliwe powody, by przebywać w Hamptons.