Oszuści
Babcia jest oczarowana mężczyzną, którego spotyka w przedszkolu Martwego Zęba. Jimmy zabiera Sabrinę do jej chłopaka z college'u, Wyatta, który podejrzewa, że ją zdradza. Sprawy idą zupełnie nie tak, gdy Wyatt, zdesperowany, by odzyskać miłość Sabriny, zabiera Sabrinę i Jimmy'ego na bardzo przerażającą przejażdżkę.