Barwy prawdy
Nielegalna imigrantka w obliczu deportacji próbuje wywołać poród, by dziecko dostało obywatelstwo USA. Cooper i Violet pracują z młodą dziewczyną z zaburzeniami tożsamości płciowej. Violet chce kontynuować terapię z Pete'em.
Addison i Pete wraz zespołem zajmują się nielegalną imigrantką. Kobieta w obliczu deportacji próbuje wywołać poród, aby dziecko dostało obywatelstwo USA. Cooper i Violet pracują z młodą dziewczyną z zaburzeniami tożsamości płciowej. Violet chce kontynuować terapię z Pete'em, zanim znów zaczną się spotykać.