Deux Dollars
Sylvie, niewyróżniająca się niczym pracowniczka, wraca do pracy po urlopie, który wzięła ze względu na śmierć ojca. Na niespodziewanym spotkaniu zostaje zaskoczona – przy wszystkich współpracownikach zostaje jej zaoferowany awans marzeń. Podejrzane naciski, by przyjęła ofertę, sprawiają, że zaczyna odkrywać, co tak naprawdę się dzieje.
Sylvie, niewyróżniająca się niczym pracowniczka, wraca do pracy po urlopie, który wzięła ze względu na śmierć ojca. Na niespodziewanym spotkaniu zostaje zaskoczona – przy wszystkich współpracownikach zostaje jej zaoferowany awans marzeń. Podejrzane naciski, by przyjęła ofertę, sprawiają, że zaczyna odkrywać, co dzieje się tak naprawdę. Co tydzień pracownicy grają na loterii, ale tym razem zdobyli główną wygraną. Niestety nie zamierzają się nią podzielić z Sylvie, gdyż ta nie dorzuciła dwóch dolarów do zakupu kuponu.