Tyler The Creator / Przełamywanie formy
Tyler, The Creator jest enigmą hip-hopu i jednym z najważniejszych głosów tego gatunku. Jego muzyka przyniosła mu wiele wyróżnień, ale to jego osobowość jest siłą, która napędza go jako artystę. Wciąż kwestionuje to, co oznacza i jak wygląda bycie raperem, walcząc z ostrym sprzeciwem ze strony strażników hip-hopu. Ale czy kiedykolwiek zostanie zaakceptowany?