Uczeń czarnoksiężnika
Rzeczywistość może być bardziej zaskakująca, niż ci się wydaje. Przekonaj się o tym, oglądając nową, zapierającą dech w piersiach produkcję twórców „Skarbu narodów”. Mistrz magii Balthazar Blake (Nicolas Cage) prowadzi odwieczną walkę z mocami zła. Gdy spotyka pozornie przeciętnego Dave’a (Jay Baruchel) i wyczuwa jego ukryty potencjał, postanawia wziąć niechętnego nowicjusza pod swoje skrzydła. Intensywny kurs sztuki magicznej całkowicie odmienia życie zakompleksionego chłopaka. Wyrusz w podróż po mrocznych zakamarkach Nowego Jorku i zanurz się w tajemniczym świecie magicznych intryg. „Uczeń czarnoksiężnika” to trzymający w napięciu, pełny spektakularnych efektów specjalnych film, który przypadnie do gustu wszystkim fanom gatunku fantasy. W filmie oprócz Nicolasa Cage’a wystąpili Alfred Molina oraz Monica Bellucci.