Fineasz i Ferb muszą pomóc zespołowi udowodnić istnienie Klimpaloona.
Piosenka „Ballada o Klimpaloonie” zespołu Miłośni zostaje nominowana w konkursie piosenki opartej na faktach. Kiedy istnienie Klimpaloona zostaje podane w wątpliwość, Fineasz i Ferb z przyjaciółmi muszą wyruszyć w Himalaje, aby udowodnić jego istnienie i uwiarygodnić nominację piosenki. W odcinku gościnnie występuje Jon Stewart, użyczając głosu panu Randomowi.