Palec w gnieździe
Syn Bootha, Parker, w trakcie zabawy z ojcem znajduje w ptasim gnieździe palec. Zespół rozpoczyna poszukiwania ciała. Zwłoki zostają znalezione w Jefferson Memorial Park. Wkrótce staje się jasne, że śmierć nie była przypadkowa.
Syn Bootha, Parker, w trakcie zabawy z ojcem znajduje w ptasim gnieździe palec. Zespół rozpoczyna poszukiwania ciała. Zwłoki zostają znalezione w Jefferson Memorial Park. Wkrótce staje się jasne, że śmierć nie była przypadkowa. Zespół, korzystając z pomocy nowego absolwenta (gościnnie Michael Badalucco), odkrywa, że ofiarą był miejscowy weterynarz. Jego zamiłowanie do hazardu powiększa obszar poszukiwań podejrzanych. Kiedy okazuje się, że rany były efektem pogryzienia przez psa, zespół trafia na trop nielegalnych walk czworonogów. W poszukiwaniu dowodów, psa-zabójcy oraz jego właściciela pomocą służy Cesara Millan. Tymczasem Booth prosi Sweetsa o poddanie syna psychoanalizie. Znalezienie palca mogło spowodować u dziecka traumę. Sweets rozmawia z Hodginsem o jego zaangażowaniu w pracy w laboratorium.