Gra z kurczakiem
Gloria sama zajmuje się bliźniakami i postanawia je ochrzcić w tajemnicy pod nieobecność Haley i Dylana.
Gloria sama zajmuje się bliźniakami i postanawia je ochrzcić w tajemnicy pod nieobecność Haley i Dylana. Claire nadal odczuwa dotkliwe konsekwencje niepowodzenia swojego wirtualnego projektu, a Cam wydaje otwartą wojnę maskotce swojej szkoły, co może przekreślić jego marzenia o pracy trenera na uczelni.