Rodzinne spotkanie przywołuje bolesne wspomnienia z dzieciństwa Michaela.
Rodzinne spotkanie przywołuje bolesne wspomnienia z dzieciństwa Michaela. Mahone namierza rannego przemytnika, dzięki któremu wpada na ślad samolotu. C-Note musi zmierzyć się z piwem, którego nawarzył. Bellick i Kellerman muszą odpowiedzieć na szereg pytań.