Podróż przed siebie
Napięcia w Grey Sloan Memorial rosną, gdy skutki niedoboru lekarzy zaczynają być widoczne. Meredith z trudem odrywa się od pracy, spędzając dzień zwolnienia chorobowego w domu z Zolą. Szpital odwiedza niespodziewany gość.