Wizyta
Reggie kontynuuje rozbijanie rodziny Millerów. Genevieve jest zaskoczona pojawieniem się dawno niewidzianej matki. Marisol rozwiązuje problem plotkującej pracownicy. Obsesja Ty’a na punkcie Carmen przybiera brutalny obrót.
Nie informując Rosie, Reggie kontynuuje rozbijanie rodziny Millerów. Genevieve jest zaskoczona pojawieniem się dawno niewidzianej matki za sprawą Zoili. Marisol rozwiązuje problem plotkującej pracownicy rezydencji Deeringów. Obsesja Ty’a na punkcie Carmen przybiera brutalny obrót. Adrian zaczyna podejrzewać, że Tony nie jest tym, za kogo się podaje.