Powrót
Wstrząśnięta ostatnimi wydarzeniami Rita odkłada na bok powrót do Londynu i dołącza do śledztwa Pauli. To doprowadza ją do konfliktu z przyjaciółmi, zwłaszcza z Candelą, z którą w przeszłości miała romans. Czując zagrożenie, pozostali opracowują plan, który ma zmylić policję.