W mgnieniu oka
Po usłyszeniu diagnozy, że troje ich dzieci cierpi na nieuleczalną chorobę, której skutkiem jest poważne uszkodzenie wzroku, rodzina Pelletier wyrusza w podróż, żeby zobaczyć piękno świata, póki jeszcze mogą. Gdy podziwiają zapierające dech widoki i doświadczają niepowtarzalnych wrażeń, wzajemna miłość, wytrwałość oraz ciągła zdolność do zachwytu sprawiają, że niepewna przyszłość nie jest w stanie przesłonić ich teraźniejszości.