W przyczepie Mikiego
Myszka Miki, Kaczor Donald i Goofy wyjeżdżają na wakacje poza miasto. Chcą świetnie się bawić i relaksować, korzystając z przyczepy. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem. Już tuż po wyjeździe mają ręce pełne roboty, gdy przyczepa odłącza się od auta. Koledzy muszą zmierzyć się ze stromą górską drogą i pędzącym pociągiem ekspresowym, ale koniec końców udaje im się na nowo połączyć przyczepę z samochodem.