W wielkim mieście
Wielkie miasta są domem nie tylko dla ludzi, ale i dla najodważniejszych owadów na Ziemi. W betonowej dżungli przetrwają tylko najsilniejsi.
Wielkie miasta są domem nie tylko dla ludzi, ale i dla najodważniejszych owadów na Ziemi. Dołącz do walki skaczącego pająka o miejsce zamieszkania, pomóż żarłocznej musze uniknąć śmierci, a karaluchowi odnaleźć drogę w ciemności. W betonowej dżungli przetrwają tylko najsilniejsi.