Walka o byt
Chip i Dale pracowicie zbierają orzechy i chowają je w drzewie, gdy pojawia się Pluto i w tym samym drzewie próbuje ukryć swoją kość. Gdy wszystkie orzechy lądują w budzie Pluta, Chip i Dale muszą wymyślić sposób, jak je odzyskać.