Jesteśmy rodziną
Po szokującej porażce w Azji Matildas rozgrywają mecz z mocną Nową Zelandią. Do kadry wraca świeżo upieczona mama Katrina Gorry. Mary Fowler przeżywa pierwsze od długiego czasu, emocjonalne spotkanie z bliskimi.
Po szokującej porażce w Pucharze Azji, Matildas muszą wrócić na zwycięską ścieżkę, ponieważ zmierzą się z zaciekłymi rywalkami z Nowej Zelandii. Świeżo upieczona matka Katrina Gorry powraca do drużyny z dzieckiem, a Mary Fowler widzi się z rodziną po raz pierwszy od trzech lat, co wywołuje niezwykłe emocje. Zespół zostaje tradycyjnie powitany w kraju i bierze udział w ceremonii palenia w Townsville w stanie Queensland.
Pierwszy mecz z Nową Zelandią, oglądany z trybun przez wielu członków rodzin zawodniczek, kończy się dramatycznie. Spełniają się przewidywania trenera Tony'ego Gustavssona, ale dzięki swojemu legendarnemu duchowi walki, Matildas dają wspaniały popis gry.