A gdyby... Hela znalazła Dziesięć Pierścieni?
Zmęczony wieczną żądzą krwi swojej córki, Odyn postanawia dać jej nauczkę i zsyła ją na ziemskie wygnanie. W starożytnych Chinach Hela styka się z Dziesięcioma Pierścieniami. Czy na nowo rozbudzą niebezpieczny apetyt Królowej Umarłych?