Wish 143
Kiedy piętnastoletni David odkrywa, że pozostało mu kilka miesięcy życia, fundacja Dreamscape chce spełnić jedno jego marzenie. David nie chce jednak jechać do Disneylandu ani spotkać się z gwiazdą futbolu. To, czego naprawdę chce, to godzina sam na sam z nagą kobietą.