Wschód
W tym seksownym thrillerze, w którym występują również Alexander Skarsgård i Elliot Page, młoda kobieta (Brit Marling) wnika w szeregi niebezpiecznej grupy aktywistów, która atakuje korporacje dopuszczające się zaniedbań.
W wyprodukowanym przez Ridley’a Scotta i wyreżyserowanym przez Zala Batmanglij seksownym, trzymającym w napięciu thrillerze zobaczymy Brit Marling, Alexandra Skarsgårda i Elliot Page. Niezwykle ambitna nowa pracownica elitarnej firmy wywiadowczej (Marling) ma wniknąć w szeregi grupy aktywistów, która terroryzuje głowy szefów korporacji dopuszczających się zaniedbań. Im bardziej angażuje się w sprawę, tym większe czyha na nią niebezpieczeństwo w tej wciągającej historii spiskowej.