Wskakuj!
Nastolatek z Brooklynu, Izzy Daniels, trenuje, aby zostać mistrzem boksu, ponieważ to marzenie jego ojca. Zaintrygowany świetnymi ruchami w Double Dutch zgadza się pomóc swojej sąsiadce Mary, która potrzebuje czwartej osoby do swojej drużyny skakania na linie.
Nastolatek z Brooklynu, Izzy Daniels, trenuje, aby zostać mistrzem boksu, ponieważ to marzenie jego ojca. Zaintrygowany świetnymi ruchami w Double Dutch zgadza się pomóc swojej sąsiadce Mary, która potrzebuje czwartej osoby do swojej drużyny skakania na linie. Sport ten wymaga więcej talentu i pracy drużynowej, niż się spodziewał. Chłopak dowiaduje się, jak ważne jest podążanie za głosem serca. W filmie zobaczymy gwiazdorską obsadę, świetną choreografię i doskonałą muzykę. „Wskakuj!” pokazuje znaczenie poszukiwania i spełniania marzeń.